Architektoniczne Wizualizacje wnętrz
Architektoniczne Wizualizacje wnętrz

Architektoniczne Wizualizacje wnętrz w 3ds max i V-Ray 3.0

W tym tutorialu będziemy zaczynać od modelowania naszego budynku w ArchiCAD AutoCAD importując z pomocą naszego planu. Będziemy rozmawiać o wielu aspektach modelowania w ArchiCAD takich jak dodawanie ścian, okien, drzwi, schodów, tworzenia i kopiowanie danych.

Architektoniczne Wizualizacje wnętrz

Architektoniczne Wizualizacje wnętrz

Mimo, że ta część jest wykonywana całkowicie w ArchiCAD to najbardziej przyda się do procedur takich jak w programie Autodesk Revit. Będziemy dodawać kilka innych elementów w 3ds max po zaimportowaniu naszego modelu. Użyjemy 3ds max do modelowania większość naszych mebli w tym podstaw Marvelous Designer. Będą stosowane połączenie modelowania wypustowej oraz wysoką modelowania poli i napawania.

Wizualizacje Wnętrz

Wszystkie nasze meble w spoczynku zostaną zbudowane w Marvelous Designer, które będzie obejmować import i eksport zi do Marvelous Designer, symulując technik, decymację w MeshLab i … Będziemy to kontynuować dodając niektóre shadery do naszych obiektów w 3ds max i V-ray.Połączenie materiałów V-ray, stosuje V-ray Mieszanka materiału, V-ray materiał 2-stronne, pojemność V-ray i inne materiały.

Dla procesu oświetlenia poznamy techniki, kiedy i jak używać światła V-ray i sposoby optymalizacji tych świateł, aby uzyskać rozsądny czas renderowania W etapie renderingu postaramy się korzystać z niektórych nowych funkcji V-ray 3.0 przyspieszenie renderowania i również prostsze sposoby, aby pozbyć się artefaktów.Cała masa czynią elementy będą wywożone poza tym światło wybierz elementu, Multi Matte, odbicie, załamanie, GI, oświetlenia, cieni i kilka innych, które mają być używane w programie Photoshop.

Ostatnia część tego kursu będzie komponowanie w Photoshopie. Użyjemy każdego renderowania elementu że wyeksportowany się od V-ray wymyślić ostatecznego obrazu, które można zobaczyć.

  • Pełny rozmiar można zobaczyć tutaj!
  • Bardziej szczegółowy podział jest następujący,
  • Poziom trudności: Zaawansowane
  • Główne oprogramowanie wykorzystywane w,
  • Modelowanie, Symulacja: ArchiCAD, 3ds Max, Marvelous Designer, MeshLab (za darmo)
  • Rendering: V-Ray 3.0
  • Produkcja postu: Photoshop
  • Samouczek obejmie,

W modelowaniu:

  • Dostosowywanie interfejsu użytkownika za pomocą skryptów.
  • Korzystanie Marvelous Designer modelować każdy kawałek odpoczynku meble; wszystkie kanapy, sofy, poduszki, krzesła.
  • Spline modelowania w połączeniu z niektórych modyfikatorów, w tym; stoły, lampy podłogowe, wazony, zegar ścienny.
  • Korzystanie futro V-ray dla dywan podłogi.
  • Korzystanie ATree darmowy skrypt do tworzenia kwiatów i roślin.
  • Korzystanie przemieszczenie V-ray do tworzenia wycięcia.
  • Optymalizacja przemieszczenie V-ray do obszarów, które są postrzegane przez aparat w celu optymalizacji pamięci.
  • Korzystanie ArchiCADa do modelu budynku i rafinacji w 3ds max.
  • Korzystanie jakieś darmowe skrypty umieścić książki w półce losowo.
  • Korzystanie z narzędzi do animacji obiektów na rozpraszają naszych modeli.
  • Korzystanie z narzędzia do modelowania zestaw grafit

W cieniowania:

  • Korzystanie z V-ray połączenie do tworzenia złożonych materiałów.
  • Korzystanie z szybkich skryptów do interaktywnego zobaczyć wyniki skomplikowanych tekstur bez konieczności pełnego renderowania.
  • Korzystanie z V-Ray 2 stronne do tworzenia przezroczystości dla obiektów.
  • Tworzenie zużyte krawędzie z wykorzystaniem przemieszczenia V-ray i V-ray Dirt.
  • Optymalizacja wszystkich materiałów tematycznych mieć najlepszą jakość najmniej n czas renderingu.
  • Większość materiałów w scenie są skomplikowanych sieci cieniowania

W Rendering:

  • Korzystanie z V-Ray 3.0 w nowe funkcje, które pomogą w świadczeniu tej sceny szybciej i modyfikować.
  • wykorzystania wszystkich innych świateł V-ray i jak zoptymalizować te i ogólne rozwiązanie oświetleniowe, które będą pracować w wielu wewnętrznych scen.
  • Renderowania różne czynią przechodzi w tym masek dla wszystkich materiałów, oddzielenie światła, odbicie, załamanie i ….

W tworzenia kompozycji:

  • Warstwy wszystkie nasze różne karnety razem, aby osiągnąć rezultat chcemy.
  • Zmiana indywidualnego światła efekt w naszej sceny bez konieczności ponownego renderowania.
  • Kolor korygowania wielu naszych elementów z łatwością za pomocą masek, które świadczone na zewnątrz.
  • Dodanie dodatkowej tekstury do niektórych obiektów i dowiedzieć się, jak mieszać je ładnie ze sceny.

Dostaniesz wszystkie lekcje plus każdy pojedynczy składnik aktywów, który został użyty w tworzeniu tego kursu, w tym modeli, tekstur, sprawia, plików Photoshop, … Czas trwania kursu jest ponad 7 godzin i powinien być w stanie ukończyć kurs w 20-30 godzin na podstawie poprzedniej wiedzy / doświadczenia w tej nauczał oprogramowania. Kurs ten jest zalecany dla tych, którzy chcą nauczyć się każdy krok potrzebny do wizualizacji wnętrza sceny od podstaw, aby móc produkować fotorealistycznych patrząc obraz.  Jeśli czujesz, że coś w tym tutorialu, który potrzebuje więcej wyjaśnień lub części, które zostały nieodebrane, możesz napisać do mnie w każdej chwili, a ja być dodanie aktualizacji do samouczka, które będziesz mógł pobrać.

Gdybyś miał jakiekolwiek pytania proszę o kontakt 🙂
Kategoria: Projektowanie / Animacja 3D &

wizualizacjewnetrz.pl

Jakie są wymagania?

  • Następujące oprogramowanie będzie potrzebne:
  • 3ds Max, V-Ray, ArchiCAD, Marvelous Designer, MeshLab (wolne oprogramowanie), Photoshop
  • Co mam zamiar się z tego przedmiotu?
  • Ponad 33 wykładów i 7,5 godzin nagrań!
  • Dowiedz się, jak modelować, odcień, renderowanie i composite wnętrze sceny całkowicie od podstaw.
  • Jaka jest grupa docelowa?
  • Średnio zaawansowanych użytkowników

O Redakcja

Autorem artykułu jest Redakcja serwisu bre.net.pl. Kopiowanie w części lub całości bez zgody redakcji jest zabronione.